Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

Βάσανα (Κορινθία)


Ακουγα μια δαφήμιση στο ραδιόφωνο…
- Τοκ! Talk! Talk!
- Ποιος είναι;
- Τα βάσανα.
(Ακούγεται μπουζούκι πονεμένο και φωνή πονεμένη που τραγουδάει κάτι σε στυλ: «Αχ, τα βάσανα, πάλι ήρθανε τα βάσανα…» Ολοι έχουμε βάσανα.)
- Τοκ τοκ τοκ!
- Ποιος είναι!;
Τα βάσανα, είπαμε
- Δεν είμαι εδώ. Εχω πάει στα Τζάμπο!
Α, χα χα χα χα χα χα χα (συγνώμη δεν μπορώ να κρατηθώ) χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα (τι γέλιο… Τα βάσανα!) χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα (Σε λίγο θα κατηγορηθώ και για γκρίζα διαφήμιση, αλλά δεν κρατιέμαι). Ακου, χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, Ποιος είναι; χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα Ακου χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, Ποιος είναι; χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, Τα βάσανα; Ακου χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα Ποιος είναι; χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, Δεν είμαι εδώ. Ου χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα, Ετσι θα λέω κι εγώ όταν ακούω προβλήματα. Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα. Εχω πάει στα Χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα Τζάμπο χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα (συγνώμη, ε;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου