Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Ο Κανένας (Πολύγωνο)


Σήμερα είμαι ευτυχής. Μόλις διάβασα τα γκάλοπ κι είδα ότι το 20% του πληθυσμού της χώρας με προτιμά για πρωθυπουργό. Στην Τρίτη θέση μετά τον κύριο Κώστα (πρώτη θέση) και τον κύριο Γιώργο (δεύτερη)! Είμαι, μπορώ να πω, σχεδόν συγκινημένος. Πρώτη φορά αναγνωρίζονται τα προσόντα μου τόσο χαρακτηριστικά. Οι εφημερίδες το αναγράφουν καθαρά: «Ο Κανένας στην Τρίτη θέση για πρωθυπουργός!» «Το ποσοστό των πολιτών που προτιμούν Κανέναν για πρωθυπουργό, πρώτη φορά σε τέτοια ύψη!»

Η αλήθεια είναι ότι από καιρό έκανα για τη θέση. Δεν ξέρω στην ουσία να κάνω τίποτα και μπορώ αυτό να το κρύβω με διάφορους τρόπους, π.χ. λέγοντας «δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα» ή «θα κρατήσουμε την ελπίδα ψηλά». Δεν δουλεύω και το ομολογώ, λέγοντας «έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας!», φυσικά, μαζί με αυτή που χρωστάμε από πριν… Δεν με νοιάζει τίποτα γύρω μου κι αυτό επίσης το ομολογώ: «Κοιτάμε μπροστά!» Νομίζω κάνω για τη θέση. Είμαι η ελπίδα του τόπου. Αρκεί να σκοντάψουν κάπου οι δύο συνάδελφοι και τα κατάφερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου